Pri nákupe nad 100 € doprava zadarmo!
Všeobecné obchodné podmienky
Týmito všeobecnými obchodnými podmienkami (ďalej len „VOP“) sa riadia právne vzťahy medzi obchodnou spoločnosťou Dana Tokarčiková - Ruženec pre Teba, so sídlom Ťačevská 610/23, 085 01 Bardejov, IČO: 56 363 508, zapísaná v Živnostenskom registri Okresného úradu Bardejov, číslo zápisu 760-25181, e-mail: info@ruzenecpreteba.sk , tel. č. +421 903 705 189 (ďalej len „Predávajúci“) a Klientom pri predaji tovaru, neupravené v zmluve, ktorej podmienky sú zverejnené na internetovej stránke www.ruzenecpreteba.sk .
Článok I
Vymedzenie základných pojmov
1. Stránka je internetová stránka Predajcu www.ruzenecpreteba.sk .
2. Klient je osoba, ktorá si objedná a kúpi tovar na Stránke.
3. Predávajúci je osoba, ktorá predáva tovar ponúkaný na Stránke. Stránka obsahuje identifikačné údaje Predávajúceho.
4. Ponuka je ponuka predaja uverejnená na Stránke. Ponuka obsahuje fotografiu, popis a veľkosť tovaru a cenu.
5. Zmluva je kúpna zmluva uzatváraná medzi Predávajúcim a Klientom prostredníctvom Stránky na nákup tovaru.
6. VOP sú tieto Všeobecné obchodné podmienky Predávajúceho pri predaji tovaru prostredníctvom Stránky, ktoré upravujú práva, povinnosti a zodpovednosti Predávajúceho a Klienta, pričom VOP sú zverejnené a dostupné v elektronickej forme na Stránke.
Článok II
Nákup na Stránke
1. Klient nakupuje na Stránke tovar od Predávajúceho.
2. Objednávka tovaru a jeho následná kúpa sa realizuje iba prostredníctvom Stránky, a to krokmi, spôsobmi a postupnosťou na nej stanovenou.
3. Ponuka tovaru od Predávajúceho a dohoda predaja každého výrobku sa odohráva iba na Stránke. Vybraný tovar Klient vloží do nákupného košíka. V procese objednávky si Klient zvolí spôsob dopravy a platby.
4. Zmluvné vzťahy medzi Klientom a Predajcom sa riadia podľa Všeobecných obchodných podmienok Predajcu, ktoré Klient odsúhlasuje v momente objednávky.
5. PLATBA:
a) Všetky ceny na Stránke sú uvedené bez poštovného a v plnej konečnej cene pre Klienta.
b) Klient môže využiť nasledovné možnosti platby Predajcu:
- platba okamžitým bankovým prevodom
- platba v hotovosti (platí len pri osobnom odbere)
- platba darčekovou poukážkou
- online platba kartou.
c) V prípade online platby kartou alebo okamžitým bankovým prevodom, je pre okamžité zaevidovanie Objednávky ako zaplatenej Klient povinný riadne dokončiť objednávku v banke až po návrat na stránku www.ruzenecpreteba.sk . Až vtedy dostane Predajca informáciu o platbe.
6. DOPRAVA:
a) Klient môže využiť nasledovné možnosti dopravy Predajcu:
- Slovenská pošta, a.s.
- Expres Kuriér Slovenskej pošty
- osobný odber – tovar je možné prevziať na adrese uvedenej vo VOP Predajcu
7. Predajca má možnosť objednávku potvrdiť automaticky v momente jej odoslania Klientom, alebo manuálne kedykoľvek neskôr. Predajca má tiež možnosť časť alebo celú objednávku zamietnuť.
Článok III
Uzatvorenie zmluvy
1. Za samotné uzatvorenie Zmluvy sa považuje naplnenie nasledovného procesu: odoslanie Objednávky zo strany Klienta, následné automatické alebo manuálne potvrdenie kompletnej Objednávky zo strany Predajcu.
2. Zmluva, t.j. zmluvný vzťah medzi Predajcom a Klientom trvá po dobu trvania práv a povinností Predajcu a Klienta z nej vyplývajúcich. Záväzky Predajcu a Klienta zo zmluvy zanikajú ich splnením alebo inými spôsobmi podľa platných právnych predpisov.
3. Zmluva bude archivovaná v elektronickej forme a takto archivovaná nie je dostupná Klientovi. Klient súhlasí s uzavretím Zmluvy s použitím komunikačných prostriedkov na diaľku. Klient taktiež berie na vedomie, že náklady, ktoré mu vzniknú pri použití komunikačných prostriedkov na diaľku v súvislosti s uzavieraním zmluvy, ako sú náklady na internetové pripojenie, náklady na telefonické hovory, prípadne zasielanie SMS správ, stiahnutie elektronických aplikácií a iné, si hradí Klient sám a to podľa dohodnutých podmienok s dodávateľmi týchto služieb pre klienta. Ďalšie informácie ohľadom Zmluvy medzi Klientom a Predajcom sú uvedené v VOP zverejnených na Stránke, s ktorými je Klient povinný sa pred odoslaním objednávky riadne oboznámiť a odoslaním objednávky vyjadruje súhlas s VOP Predajcu.
4. Daňové doklady vo vzťahu ku kúpe tovaru vydáva Predajca.
5. V prípade, ak Klient vystupuje pri kúpe tovaru v postavení zdaniteľnej osoby t.j. obstaráva nákup na účely podnikania má nárok na obdržanie daňového dokladu od Predajcu. Klient má povinnosť oznámiť túto skutočnosť Predajcovi ihneď po zakúpení tovaru. V oznámení v zmysle predchádzajúcej vety Klient uvedie svoje fakturačné údaje (obchodné meno, IČO, DIČ, IČ DPH miesto podnikania), číslo Objednávky a dátum úhrady. Predajca nemá zákonnú povinnosť vystavovať daňové doklady – v zmysle zákona o DPH (222/2004 Z.z.) – fyzickým osobám nepodnikateľom.
Článok IV
Zodpovednosť Predajcu
1. Predajca ako dodávateľ tovaru je zodpovedný:
a) za kvalitu a rozsah dodania tovaru
b) za odoslanie v dohodnutej lehote
c) za dodržanie zákonne stanovených podmienok súvisiacich s oprávnením na predaj tovaru
d) za pravdivosť, autenticitu a verné zobrazenie ponuky, vrátane ceny tovaru a ceny poštovného
e) za dostupnosť zobrazovaného tovaru
f) za prípadné porušovanie autorských a vlastníckych práv
g) za prijatie a vybavenie reklamácie, za opravu a náhradu škody, za výmenu tovaru alebo vrátenie peňazí v zmysle VOP
h) za plnenie všetkých práv Klienta vyplývajúcich Klientovi z platných právnych predpisov.
2. Predajca nezodpovedá za:
a) oneskorené doručenie tovaru zavinené doručovateľom (pošta, kuriér)
b) poškodenie zavinené doručovateľom (pošta, kuriér) – viditeľne poškodený tovar (poškodený obal balíka a pod.) nepreberajte
c) oneskorené doručenie alebo škody ktoré vzniknú Klientovi v dôsledku nesprávne uvedenej adresy, telefónneho čísla, alebo emailu zo strany Klienta
Článok V
Podmienky reklamácie
1. V prípade, ak Klient v lehote podľa týchto VOP neobdrží súhrn Objednávky, alebo súhrn Objednávky obsahuje iný tovar, ako bol tovar uvedený v Ponuke, Klient je oprávnený vady u Predajcu reklamovať, a to buď e-mailom na adresu: info@ruzenecpreteba.sk alebo písomne na adresu sídla Predajcu.
2. Predajca pri vybavovaní reklamácie postupuje podľa podmienok reklamácie obsiahnutých vo VOP.
Článok VI
Odstúpenie od Zmluvy
1. Klient má právo odstúpiť od Zmluvy o kúpe tovaru bez uvedenia dôvodu v lehote 14 dní. Lehota na odstúpenie od zmluvy uplynie po 14 dňoch odo dňa:
a) kedy Klient alebo ním určená tretia osoba s výnimkou dopravcu prevezme tovar, v prípade zmluvy, predmetom ktorej je predaj tovaru
b) kedy Klient alebo ním určená tretia osoba s výnimkou dopravcu prevezme tovar, ktorý bol dodaný ako posledný, ak sa tovary objednané v jednej objednávke dodávajú oddelene
c) kedy Klient alebo ním určená tretia osoba s výnimkou dopravcu prevezme posledný diel alebo kus, ak sa dodáva tovar pozostávajúci z viacerých dielov alebo kusov
d) kedy Klient alebo ním určená tretia osoba s výnimkou dopravcu prevezme prvý dodaný tovar ak sa tovar dodáva opakovane počas vymedzeného obdobia.
2. Z možnosti odstúpenia od zmluvy pri dodaní tovaru je vylúčený tovar zhotovený podľa osobitných požiadaviek Klienta, tovar vyrobený na mieru alebo tovar určený výlučne pre jedného Klienta.
3. Pri uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy Klient informuje o svojom rozhodnutí odstúpiť od tejto zmluvy jednoznačným vyhlásením (napríklad listom zaslaným poštou alebo e-mailom) na adresu Predajcu. Klient môže vyplniť a zaslať vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy alebo akékoľvek iné jednoznačné vyhlásenie o odstúpení od zmluvy.
Článok VII
PLATOBNÁ BRÁNA
1. Podmienkou je využitie bankového účtu vedeného v EUR v slovenskej bankovej inštitúcii
2. Bezhotovostná platba platobnou/kreditnou kartou prebieha prostredníctvom zabezpečenej platobnej brány Tatra banka, a.s. V prípade voľby tohto spôsobu úhrady bezhotovostnou platobnou kartou, postupuje Klient pri platení podľa krokov oznámených mu v rámci príslušnej internetovej platobnej brány. Ak má Zákazník v úmysle využiť k úhrade ceny platobný systém Tatra banka, a.s. (internetovú platobnú bránu) prevádzkovaný spoločnosťou: Tatra banka, a.s., so sídlom Hodžovo námestie 3, 811 06 Bratislava 1, Slovenská republika, IČO: 00686930, zapísaná v Obchodnom registri Mestského súdu Bratislava III, oddiel: Sa, vložka č. 71/B, je pred jeho použitím povinný sa oboznámiť s príslušnými obchodnými podmienkami upravujúcimi jeho používanie. Platobný systém Tatra banka, a.s. je prevádzkovaný výhradne spoločnosťou Tatra banka, a.s., a preto Predajca nenesie akúkoľvek zodpovednosť za prípadnú škodu spôsobenú Klientovi na základe použitia alebo v súvislosti s použitím tohto platobného systému.
3. Úhradou platby a jej pripísaním na bankový účet Predajcu Klient splní svoju povinnosť voči Predajcovi.
Článok VIII
VRÁTENIE PLATBY – REFUNDÁCIA
1. U platieb obyčajným alebo okamžitým bankovým prevodom prebieha vrátenie platby vždy priamo zo strany Predajcu na účet Klienta.
2. V prípade online platby platobnou kartou a riešenia odstúpenia od zmluvy či reklamácie zo strany Klienta alebo Predajcu, Klient môže vyžiadať refundáciu prostredníctvom Reklamačného formulára, ktorý je dostupný na Stránke Predajcu. Predajca je povinný uskutočniť refundáciu - previesť celú sumu späť na účet Klienta.
Článok IX
Spoločné a záverečné ustanovenia
1. Predajca zverejňuje VOP na Stránke.
2. Zmluvné vzťahy medzi Klientom a Predajcom bližšie neupravené v týchto VOP sa riadia právnym poriadkom Slovenskej republiky, najmä zákonom č. 40/1964 Zb. (Občiansky zákonník) v znení neskorších predpisov, zákonom č.513/1991 Zb. (Obchodný zákonník) v znení neskorších predpisov, zákonom č.102/2014 Z.z. (o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji) v znení neskorších predpisov.
3. Tieto VOP nadobúdajú platnosť a účinnosť dňa 01.03.2025