top of page
Pri nákupe nad 100 € doprava zadarmo!
Môžete ma kontaktovať...
Vážim si každý názor, pripomienku, nápad na zlepšenie alebo Vaše špeciálne prianie.
Môžete ma kontaktovať telefonicky alebo prostredníctvom e-mailu.

Zákaznícky servis:
V prípade otázok týkajúcich sa produktov ma môžete kontaktovať aj vyplnením nižšie uvedeného formulára.
Tovar si môžete vyzdvihnúť ....

Ťačevská 610/23
Bardejov, 851 01
Slovensko
Otváracie hodiny:
Pondelok - Piatok
09:00 - 17:00
-
Môžem vrátiť produkt?a) Odstúpiť od zmluvy môžete do 14 dní odo dňa zaslania objednávky. b) Informácie, ako postupovať v prípade odstúpenia od zmluvy a vrátení tovaru, nájdete podrobne popísané vo Všeobecných obchodných podmienkach, Článok VI – Odstúpenie od Zmluvy. b) Vyhlásenie o odstúpení od zmluvy zašlite v listinnej podobe prostredníctvom Slovenskej pošty, a. s. spolu s tovarom, ktorý požadujete vrátiť na adresu uvedenú v kontaktoch predajcu.
-
Ako dostanem informácie o už prebiehajúcej žiadosti o odstúpenie od zmluvy?a) Tovar, ktorý požadujete vrátiť zašlite nepoužívaný, nepoškodený spolu s vyhlásením prostredníctvom Slovenskej pošty, a. s. b) Po obdržaní nepoužívaného, nepoškodeného tovaru a korektne vypísaného vyhlásenia predajca skontroluje stav tovaru. c) V prípade, že bol tovar nepoužívaný, nepoškodený predajca vráti sumu za vrátený produkt späť na účet, z ktorého boli peňažné prostriedky poukázané. d) O vybavení žiadosti o odstúpenie od zmluvy predajca informuje klienta e-mailom, ktorý bol uvedený klientom pri objednávaní produktu.
-
Ako reklamovať tovar v záruke?a) Reklamačné podmienky s podrobne opísaným procesom reklamácie nájdete na webovej stránke predajcu. b) Pri reklamácii produktu je potrebné, aby ste riadne a korektne vypísaný reklamačný formulár spolu s podrobnou fotodokumentáciou zaslali na e-mailovú adresu predajcu uvedenú v kontaktoch predajcu. c) Predajca má na posúdenie, vybavenie a oznámenie o opodstatnenosti reklamácie zákonnú lehotu 30 dní. Oznámenie o výsledku a spôsobe vybavenia reklamácie dostanete prostredníctvom e-mailu, z ktorého bol Reklamačný formulár odoslaný.
-
Ako mám postupovať pri problémoch s prihlásením?Aby ste sa mohli prihlásiť do zákazníckeho konta je potrebné, aby ste u nás mali vytvorený účet. Pre vytvorenie zákazníckeho účtu je potrebná jednoduchá Registrácia, ktorou Vás prevedieme niekoľkými jednoduchými krokmi. Pre správne zobrazovanie sa nášho eshopu je nutné, aby ste vo svojom prehliadači mali povolené cookies. Ak máte starú verziu prehliadača, niektoré položky sa vám nemusia zobrazovať správne. Ak ste už u nás nakupovali ale ste zabudli vaše heslo, kliknite pri zadávaní prihlasovacích údajov na ikonu "zabudol som heslo", na váš e-mail vám bude zaslané nové heslo. V prípade akéhokoľvek problému nás môžete vždy kontaktovať e-mailom na info@ruzenecpreteba.sk .
-
Ako si môžem zmeniť osobné údaje v mojom zákazníckom účte?Po prihlásení si môžete spravovať svoje údaje v nastaveniach účtu: https://www.ruzenecpreteba.sk/members-area/ . Následne kliknite na lište na Môj účet a zmeníte osobné údaje, ktoré požadujete upraviť. Pre správne uloženie zmenených osobných údajov kliknite na tlačidlo Aktualizovať informácie. Osobné údaje boli úspešne zmenené a uložené!
-
Ako mám postupovať, keď som zabudol/a heslo?Nie je to žiaden problém! Ak ste zabudli heslo k svojmu zákazníckemu účtu, kliknite na odkaz pre obnovenie hesla: https://www.ruzenecpreteba.sk/zabudnute-heslo . Následne postupujte podľa jednoduchých inštrukcií.
bottom of page