top of page

Pri nákupe nad 100 € doprava zadarmo!

Reklamačné podmienky

1. Klient môže reklamovať len tovar, ktorý zakúpil u predajcu a ktorý je jeho vlastníctvom. 

2. Ak klient je spotrebiteľ (fyzická osoba, ktorá nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania)  na všetok ponúkaný tovar sa poskytuje záruka v trvaní 24 mesiacov, ak nie je pri tovare uvedené inak a postupuje sa v zmysle Zákona o ochrane spotrebiteľa a Občianskeho zákonníka a týchto reklamačných podmienok. Ak si klient objednal už používaný tovar, pričom o tejto skutočnosti mal vopred vedomosť, záručná doba je 12 mesiacov. Ak klient nie je spotrebiteľom, postupuje sa v zmysle ustanovení Obchodného zákonníka a záručná doba je 1 rok a na tieto reklamácie sa nevzťahujú tieto reklamačné podmienky.

3. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tovaru od prepravnej spoločnosti alebo priamo od predajcu ak si tovar preberá klient osobne, v deň jeho prevzatia.

4. Klient je povinný reklamáciu uplatniť bezodkladne u predajcu, a to hneď po zistení vady.

5. Zodpovednosť za vady sa nevzťahuje v prípadoch:

a) ak k vade došlo mechanickým poškodením výrobku spôsobeným klientom;

b) nesprávnym zaobchádzaním s výrobkom, spôsobom iným ako bol uvedený v návode na používanie;

c) používaním produktu v podmienkach, ktoré neodpovedajú svojou vlhkosťou, chemickými a mechanickými vplyvmi prirodzeného prostrediu tovaru podľa návodu;

d) zanedbanou starostlivosťou a údržbu o produkt;

e) poškodením produktu nadmerným zaťažovaním;

f) používaním produktu v rozpore s podmienkami uvedenými v dokumentácii, všeobecnými zásadami, technickými normami alebo bezpečnostnými predpismi alebo iným porušením záručných podmienok.

6. Zo zodpovednosti za vady sú taktiež vyňaté vady, ktoré vznikli pri živelnej pohrome.

7. Zodpovednosť za vady sa nevzťahuje taktiež i na bežné opotrebenie produktu (alebo jeho časti) spôsobené používaním produktu. 

8. Dôvodom reklamácie je prípad, kedy bol klientovi doručený iný produkt, než ktorý si objednal.​

Proces reklamácie

1. V prípade relevantnej reklamácie Vás prosíme o vyplnenie Reklamačného formulára, ktorý nájdete nižšie v sekcii Reklamačný formulár. Kliknutím na odkaz si stiahnete do Vášho počítača/telefónu/tabletu formulár v plne editovateľnej podobe.

2. Prosíme Vás o starostlivé a pravdivé vyplnenie Reklamačného formulára a jeho následné zaslanie na info@ruzenecpreteba.sk.

3. Do e-mailu spolu s vyplneným Reklamačným formulárom priložte aj fotografie - farebné, s čo najlepším zameraním na poškodenie, ktoré potrebujete reklamovať.

4. Predajca má podľa platnej legislatívy zákonnú lehotu 30 dní na posúdenie reklamácie, oznámenie o opodstatnenosti reklamácie a taktiež návrhu na spôsob vybavenia predmetnej reklamácie.

5. Predajca Vás bude o vyššie spomenutom posúdení, oznámení a návrhu informovať telefonicky alebo prostredníctvom e-mailu, z ktorého bol Reklamačný formulár odoslaný.

Reklamačný formulár

bottom of page